سرخط خبرها

معرفی انیمیشن «عروسک‌های زشت» | چشم‌ها را باید شست

  • کد خبر: ۴۸۷۳۶
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
معرفی انیمیشن «عروسک‌های زشت» | چشم‌ها را باید شست
داستان «عروسک‌های زشت» در شهری خیالی اتّفاق می‌افتد، جایی که در آن عروسک‌ها ساخته می‌شوند و زندگی می‌کنند. در این جهان عروسک‌هایی که دچار نقص هستند به مکانی به نام اوگلیدولز فرستاده می‌شوند.
عاطفه جوینی | شهرآرانیوز - گاهی ما آدم‌ها با عیب و نقص‌هایمان به دنیا می‌آییم، بزرگ می‌شویم و با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید آدم کاملی است و هیچ عیب و ایرادی ندارد. زیبایی ما آدم‌ها در تفاوت‌هایمان با یکدیگر است و گاهی عیب و نقص‌ها هستند که ما را از دیگران متفاوت و همه‌چیز را زیباتر می‌کنند. لابد با خودتان می‌گویید: «عیب و نقص چه ربطی به زیبایی دارد؟» سؤال درستی است! تا وقتی کسی همه‌ی ایراد‌های خود را پیدا نکرده باشد، آن‌ها را ندیده و به‌آن‌ها فکر نکرده باشد، کامل پذیرایشان نبوده باشد، نمی‌تواند درجه‌ی زیبایی آن‌ها را درک کند. پس قدم اوّل این است که عیب‌هایمان را پیدا کنیم، آن‌ها را درست ببینیم و بپذیریم. بعد از این مرحله، خودبه‌خود زیبایی‌هایی جلو چشم‌هایمان ظاهر می‌شود، زیبایی‌هایی که تاکنون آن‌طور که باید آن‌ها را ندیده و حس نکرده بودیم. خب، حاضرید برویم دنبال پیدا کردن عیب‌ها و ایرادهایمان؟
 
 
معرفی انیمیشن «عروسک‌های زشت» | چشم‌ها را باید شست
 

داستان «عروسک‌های زشت» در شهری خیالی اتّفاق می‌افتد، جایی که در آن عروسک‌ها ساخته می‌شوند و زندگی می‌کنند. در این جهان عروسک‌هایی که دچار نقص هستند به مکانی به نام اوگلیدولز فرستاده می‌شوند. اوگلیدولز مکانی است برای عروسک‌هایی که دارای یک نقص هستند و در آنجا زندگی آزادی را تجربه می‌کنند، امّا یک روز یکی از این عروسک‌ها به نام ماکسی می‌خواهد از این شهر خارج شود. او با کمک دوستانش سعی دارد از لوله‌ای که آن‌ها را به پایین فرستاده است بالا برود و کودکی را به عنوان صاحب خود انتخاب کند. آن‌ها به مؤسّسه‌ی عروسکی‌ای که عروسک‌های بدون نقص در آن هستند می‌رسند، امّا شخصی در آنجا به آن‌ها حسودی می‌کند و نمی‌گذارد از دروازه‌ای که به دنیای انسان‌ها راه دارد رد بشوند. آن‌ها آنجا با عروسکی به نام مندی آشنا می‌شوند و ....
 
اتّفاق جالب در داستان «عروسک‌های زشت» این است که عروسک‌های نقص‌دار و عروسک‌های بی‌نقص در دسته‌ی خوب و بد قرار نمی‌گیرند. در واقعیّت هم هیچ خوب و بدی وجود ندارد. چیزی که می‌تواند وجود داشته باشد، فقط و فقط تفاوت است. این انیمیشن تفاوت‌ها را خوب نشان می‌دهد و کنارآمدن با آن‌ها را به عنوان یک ارزش و اعتبار در زندگی می‌داند.

 
تیزر انیمیشن «عروسک‌های زشت» 
 
 
 
معرفی انیمیشن «عروسک‌های زشت» | چشم‌ها را باید شست
عروسک‌های زشت /  UglyDolls

تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
 
زمان: ۹۲ دقیقه

کارگردان: کلی آدام اشبری / Kelly Adam Asbury
 
جوایز و افتخارات:
جایزه‌ی بهترین آواز در پویانمایی
موزیکال از جوایز انتخاب نوجوانان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->